Ota yhteyttä,
me autamme!
Lue vastaukset yleisimpiin kysymyksiin tai lähetä viesti alla olevalla lomakkeella.
Happiness as a Service
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Happiness as a Service on monipuolinen hyvinvointi- ja koulutusratkaisu yrityksille
Palvelumme avulla yrityksen yhteyshenkilö löytää kaikki tarvittavat sisällöt yhdestä paikasta ilman tarvetta etsiä erikseen eri palveluntarjoajia.
Keskitymme tarjoamaan kattavan valikoiman ratkaisuja, kuten tyky- ja tyhy-päivät, kick off -ohjelmat, erilaiset aktiviteetit, koulutukset ja valmennukset. Kaiken voi keskittää meille, mikä tekee järjestelyistä helppoa ja säästää vaivaa.
- Ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkeella ja kerro omat toiveesi ja tarpeesi.
- Ideoimme yhdessä kanssasi sopivat ratkaisut ja teemme näistä selkeän listauksen eri vaihtoehdoista.
- Valitse sinulle sopivimmat vaihtoehdot listauksesta.
- Me hoidamme loput!
Koordinoinnit, varaukset ja muut tarvittavat yksityiskohdat. - Nauti lopputuloksesta
- Palautteen keruu
Palvelun hinnat vaihtelevat osallistujamäärän, toivotun aktiviteetin tai koulutussisällön sekä mahdollisen tilan, tarjoilun ja monien muiden tekijöiden mukaan. Joillekin asiakkaillemme toteutamme kertaluontoisia tilaisuuksia ja osa on ulkoistanut meille kaikkien vuosikellon mukaisten kokoontumisten organisoinnin. Hinnoittelu jatkuvana kuukausipohjaisena tai kertalaskutuksena.
Tyypillisesti sovimme ensin budjettiraamin, jonka puitteissa teemme yksityiskohtaisen ehdotuksen. Näin voimme parhaiten vastata tarpeisiinne ja toiveisiinne.
Palveluita tarjoavat kumppanimme muodostavat laajan, valtakunnallisen verkoston laadukkaita eri alojen palvelutarjoajia.
Yhteistyökumppaneihimme kuuluvat muun muassa kokeneet kouluttajat, erilaisten hyvinvointi ja elämysaktiviteettien tuottajat, ammattitaitoiset valmentajat, tapahtuma- ja majoitustilat sekä ravintolat. Monipuolisten kumppaneiden avulla voimme tarjota asiakkaillemme räätälöityjä ja korkeatasoisia palveluja eri tarpeisiin ja tilaisuuksiin. Kumppaneillamme on vankka kokemus ja asiantuntemus omilta aloiltaan, mikä takaa palveluidemme laadun ja luotettavuuden.
Yhdessä pystymme vastaamaan vaativiinkin toiveisiin ja luomaan ainutlaatuisia kokemuksia.
Olemme toteuttaneet monipuolisesti erilaisia kokonaisuuksia asiakkaillemme eri tarpeisiin ja tilaisuuksiin.
Tässä esimerkkejä toteutuksistamme:
- Tyky- ja Tyhypäivät: Olemme järjestäneet lukuisia tyky- ja tyhypäiviä, jotka voivat sisältää aktiviteettien lisäksi majoitukset, kuljetukset ja ruoat. Nämä päivät tarjoavat työntekijöille mahdollisuuden rentoutua ja virkistyä yhdessä, parantaen samalla työhyvinvointia ja tiimihenkeä.
- Toimistoaktiviteetit: Järjestämme erilaisia aktiviteetteja toimistolla, jotka tuovat henkilökunnan yhteen ja vaihtelua arkeen sekä auttavat tiimiä viihtymään ja toimimaan paremmin yhdessä.
- Koulutukset ja webinaarit: Tarjoamme laajalla kirjolla eri sisältöisiä koulutuksia ja webinaareja. Aiheina esimerkiksi erilaisten työelämätaitojen kehittäminen, johtamistaidot ja ajankohtaiset trendit eri aloilta.
- Online tauot/breikit: Lyhyet online tauot/ breikit ovat erinomainen tapa pitää tiimi energisenä ja motivoituneena, erityisesti etätyöskentelyn aikana.
- Kick Offit: Autamme suunnittelemaan ja toteuttamaan kick off -tapahtumia, joissa tiimi voi asettaa tavoitteita ja aloittaa uudet projektit innostuneina ja motivoituneina.
- Tiimitapahtumat: Järjestämme erilaisia tiimitapahtumia, jotka vahvistavat ryhmähenkeä ja parantavat yhteistyötä. Näitä voivat olla esimerkiksi ulkoilma-aktiviteetit, urheilutapahtumat tai kulttuurielämykset.
Olemme saaneet asiakkailtamme todella hyviä palautteita, mikä kertoo palveluidemme korkeasta laadusta ja asiakastyytyväisyydestä.
Useat asiakkaat ovat valinneet meidät pitkäkestoisiksi yhteistyökumppaneikseen. Nämä pitkäaikaiset asiakkuudet ja asiakkaiden palaaminen palveluidemme äärelle uudestaan ja uudestaan kertovat luottamuksesta ja arvostuksesta, jonka olemme onnistuneet rakentamaan.
Olipa kyseessä tyky- ja tyhypäivät, koulutukset, webinaarit tai muut tapahtumat, pyrimme aina ylittämään asiakkaidemme odotukset.
Asiakkaidemme palaute ohjaa jatkuvaa kehitystyötämme ja auttaa meitä tarjoamaan entistäkin parempia ja innovatiivisempia ratkaisuja.
Susanna Salmelin
Head of Customer Success
Näin tavoitat meidät
info@breaks.fi
Mikonkatu 9, 00100 Helsinki
Voit halutessasi varata ajan suoraan Customer Success asiantutijoiltamme, heidän profiilistaan Tiimi sivulta.
…ota Breaks Finland seurantaan…
Ota Breaks Finland seurantaan!
Happiness as a Service
B2B-hyvinvoinnin palveluntarjoajia ja ratkaisuja